רישום פלילי הוא לא דבר שמוסיף לשמכם הטוב והוא גם לא פותח בפניכם חלון הזדמנויות בחיים. מקצועות מסוימים מחייבים עבר נקי ללא רקע פלילי כלל. ובמידה ונפתח כנגדכם תיק במשטרה, אתם בהחלט עלולים להפסיד בגין כך.

אמנם יש לא מעט אנשים שקיים על שמם תיק פלילי במשטרה, והדבר אינו מפריע להם להמשיך בחיים האישיים והמקצועיים שלהם. אך כל אחד שהיה יכול לסגור את התיק וליהנות מעבר נקי – היה שמח על כך. כי עבר נקי ללא רבב הוא נכס משמעותי שכל אחד מאתנו היה רוצה, גם אם הוא נכשל בעבר וביצע עבירה כזו או אחרת.

בדיוק לכן מבררים אנשים על האפשרות של סגירת תיק פלילי במשטרה. האם אפשר למחוק רישום? האם ניתן לסגור תיק? אל מי פונים לצורך כך? מה קורה אם קיים תיק סגור, האם הרישום הפלילי עדיין קיים? כל המידע לפניכם.

סגירת תיק פלילי במשטרה – האם זה אפשרי?

אדם שנפתח על שמו תיק במשטרה יכול לפתוח דף חדש בחייו, ולנקות את הכתם שרשום על שמו. כמובן שהדבר משתנה בהתאם למעשה ולפי חומרתו.

כמו כן הפעולות שהוא יעשה לצורך כך משמעותיות ועשויות להיות הגורם לסגירת התיק או לאי סגירתו. היות שכך חשוב מאוד להיות מודעים כי במקרים רבים הצעד החכם והנכון ביותר יהיה לפנות אל משרד עורכי דין פלילי לצורך סגירת תיק פלילי במשטרה.

באמצעות עו"ד מקצועי ומנוסה תוכלו לבדוק את האפשרויות שעומדות בפניכם, ובמקרים מסוימים גם להצליח בביצוע סגירת תיק פלילי במשטרה.

סגירת תיק פלילי במשטרה

תיק במשטרה וסגירתו

יש מקרים בהם המשטרה סוגרת תיק פלילי במשטרה בגין היעדר ראיות או בגלל חוסר עניין לציבור. במקרים אלו התיק אמנם נסגר אך הרישום הפלילי נותר בעינו ומכתים את השם הטוב של הנידון.

כדי לסגור את התיק ולמחוק לחלוטין את הרישום הפלילי יש להוכיח כי אין למשטרה ולו בדל של הוכחות כנגד הנאשם.

במידה והוא אכן חף מפשע ואין כנגדו שום ראיה או הוכחה כי ביצע עבירה פלילית, ניתן יהיה לסגור את התיק שנפתח על שמו. זו הדרך לנקות את באופן מושלם את העבר ולבטל את הרישום הפלילי על שם האדם המדובר.

בירור סטטוס התיק במשטרה

כל אדם שנעצר ועבר חקירה באזהרה יוכל לערוך בירור כדי לבדוק מה הסטטוס של התיק שלו במשטרה. זאת כדי לדעת איפה הוא עומד ומה עליו לעשות כדי לטהר את שמו הטוב ככל שרק אפשר.

אמנם חקירה במשטרה ופתיחת תיק במשטרה מהווים כתם ועלולים להעיב על המשך דרכו של הנידון. אך במקרים מסוימים ניתן יהיה לסגור את התיק ואף למחוק את הרישום הפלילי. מעקב אחרי הסטטוס ילמד אתכם היכן נמצא התיק ומה ניתן לעשות הלאה כדי לשפר את המצב.

כי אכן, אדם שפועל כדי לנקות את שמו ובוחן אופציות לצורך מחיקת רישום פלילי, עשוי לשפר את מצבו ואף להביא לסגירת התיק על שמו.

משרד עורכי דין וסגירת תיק פלילי במשטרה

כדי לסגור תיק פלילי במשטרה יש לפנות אל עורך דין מקצועי שבקיא בהתנהלות שנהוגה במשטרה. המטרה הינה לבחון את התיק הנוכחי ולמצוא את הדרך הנכונה והיעילה ביותר לסגור את התיק.

כמובן שהדבר משתנה לפי פרטי המקרה וחומרת המעשה, כמו גם בהתייחס לראיות הקיימות ולהוכחות שהצטברו ביחס למעשה הפלילי שבוצע או לא בוצע.

בכל מקרה לגופו יש לבדוק את העניין כדי להוביל אותו בצורה הרצויה והנכונה ביותר במטרה לנקות את שמו של הנחקר.

דילוג לתוכן